Projekt-és feladatkezelő
megoldás

PRO.DASHBOARD ERP

Online projekt- és vállalkozásmenedzsment szoftver, amely megkönnyíti az üzleti tevékenység kezelését. Továbbá lehetőséget nyújt statisztikai adatok megtekintésér,  illetve személyzeti információk megtekintésére és kezelésére. Kis- és középvállalkozások ajánlatadási, szerződéskötési, projektkezelési és elszámolási rendszereként szolgáló szoftver.

Erősségek

A szoftver létrehozásakor a vállalkozások valós működést vettük alapul azzal a céllal, hogy a lehető legtöbb feladat automatizált, vagy támogatott legyen. Ilyen például a számlázás, amely a listaárak, a kiadott ajánlat, a szerződés, a megrendelés, majd a szállítólevél, a munkalap, vagy teljesítésigazolás adatai alapján hozza létre az előleg, illetve végszámlákat, illetőleg a díjbekérőt.

Fő funkciók

  • Ajánlatkezelés, ajánlatadási statisztika, szerződéskezelés, megrendeléskezelés 
  • Szállítólevél, munkalap és teljesítésigazolás kezelése –> Díjbekérők, számlák kezelése
  • Részlegek, kollégák, eszközök kezelése költségstruktúra és költségstatisztika kimutathatóságához
  • Cikktörzs és cikk kategóriakezelés bevételi statisztika megvalósításához, kompozit cikkek kezelés, gyártási folyamatok támogatásához
  • (!) Kiszállítástervezés (!)
  • Belső feladatkiosztások kezelése
  • Raktárak – készletkezelés, készletszintek figyelése, anyagmozgások figyelése
  • Szervezeti egységek, kollégák, eszközök kezelése
  • Statisztikák: Ajánlatkiadás, szerződéskötés, értékesítés, bevételek, kiadások, szállítási körök
  • (!) Monitoring (!) modul: kihelyezett eszközök működési és állapotjelentéseinek a kezeléséhez
  • Partner felület: megrendelések online befogadása

Mi várható még?

  • Automata feladatkiírás szerződés alapján
  • Partner kapcsolattartási felület – feladat és fájlmegosztás

Az innováció rövid leírása

A Pro.Dashboard a Promera Menedzsment Kft. által fejlesztett szoftver, mely egy helyen kezel, illetve mutat be minden, a vállalkozás tevékenységével kapcsolatos információt, felhasználóbarát környezetben. Monitorozza a munkavégzéshez szükséges aktivitásokat, a munkaórákat, a projektek mérföldköveihez tartozó feladatokat és anyagbeszerzéseket. Az innováció jelentősége több rétegű, egyrészt un. microservice architektúra egyedi modulok kialakítását teszi lehetővé, másrészt lehetővé teszi a mesterséges intelligencia alkalmazását a feladatok tervezésében.

A Pro.Dashboard számos előnnyel rendelkezik:

  • kiemelten támogatja az agilis munkavégzést (a „bárhol, bármikor” elve jellemzi a szervezetek többségét, őrült tempóban igyekeznek átállni; az agilis munkavégzés lényege a céljaink elérése és védelme);
  • munkavállalói aktivitás elemzését teszi lehe- tővé (a munkavállaló a rábízott feladatokat meghatározott idő alatt milyen gyorsasággal valósítja meg)
  • munkaórák rögzítésének lehetősége;
  • feladatkezelés: felelősök hozzárendelése a különböző feladatokhoz, határidő-beállítás lehetősége;
  • dolgozói és havi statisztikák készítése (aktivitásmérő statisztikák);
  • magyar fejlesztés, magyarországi igényekre szabva;
  • magyar support csapat, 72 órán belül garantált visszajelzés;
  • az információk nem futnak át harmadik fél szerverein;
  • a feladatokhoz tartozó elvárt felkészültségi szintek vezetését teszi lehetővé (feladatokhoz elvárt tudás ismereti szintjének beállítása).

Miért jó, ha a Pro.Dashboard-ot használod?

  • Vállalkozásod információáramlásának akár teljes körű digitalizációját biztosíthatod. Munkavégzés könnyű és átlátható nyomon követése.
  • Megbízható szoftver a home office-ban és az office work-ben egyaránt.
  • Lehetőséget ad a home office-ravaló átállásra, segíti annak eredményes kivitelezését.
  • Dolgozói és havi statisztikák áttekintése, teljesítménymérés.
  • Az adathalászat lehetősége kizárt.
  • Megkönnyítheted a bérel- számolás folyamatát.
  • Bármelyik pillanatban átlátható, hogy ki éppen mivel foglalkozik.
  • Projektek és az azokhoz tartozó feladatok egy helyen történő kezelése és nyomon követése.

További információk

A koronavírus megjelenésével sok vállalkozás átállt az otthoni munkavégzésre. Egy ezzel kapcsolatos kutatásból kiderült, hogy a legerősebb visszatérő motívum a vezetők és a munkaválla- lók közötti bizalomvesztés volt. Cégünk ezt a problémát a Pro.Dashboard projekt- és feladatkezelő használatával oldotta meg. Így mindenki számára láthatóvá vált, hogy ki éppen mivel foglalkozik, és az adott feladat mennyi időt vesz igénybe.

Olyan munkahelyek esetén, ahol az alkalmazottak eddig nem szoktak hozzá ahhoz, hogy maguk osszák be az idejüket, ott könnyen kicsúszhatnak a határidőkből. Ennek elkerülése érdekében a munkavállalóink a feladatkezelő rendszerben a feladataikhoz határidőt állítanak be, így számukra és mindenki más számára is látható, hogy még mennyi időt tölthetnek a feladatok elvégzésével. Ennek eredményeként megoldódik a feladatok prioritásának megőrzése és az ütemterv betartása.

A Pro.Dashboard rendszere mind a home office, mind az office work során biztonságos feladat- és projektkezelést tesz lehetővé a vállalkozások számára. Átláthatóságot biztosít, valamint lehetőséget ad arra, hogy minden feladatot a nagyobb célokhoz lehessen kapcsolni. Végeredményben pedig a vezetőség számára az is láthatóvá válik, hogy az adott feladatok pontosan mennyibe is kerültek.